All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Saturday, 28 February 2009

Big Brother Albania 2: Rrefehen te Nominuarit e Javes 2

BIG BROTHER ALBANIA 2, RREFEHEN AGONI, AIDA, ADELAJDA DHE ARJONI

Si te nominuarit nga java e trete, Agoni, Aida, Adela dhe Arjoni kane treguar ne dhomen e rrefimit, emocionet, tensionet dhe friken e tyre nga nominimi, si dhe kane dhene opinionet e tyre per te nominuarit e tjere.

PER AIDEN
AIDA: Per te fituar duhet dic te japesh. Dhe une di te jap. Kam shume per te dhene. Duhen njerez te forte, qe dijne te krijojne spektaklin dhe shoun.
ADELA: Aida ka disa defekte. Flet shume aty ku nuk i takon... Nuk do ta kisha nominuar deri ne momentin kur i shprehi Arbanes se po t'ishim jashte nuk do t'isha lodhur aq shume me mua. Me erdhi keq...
AGONI: Per Aiden, ja kam thene edhe asaj, reagon pak shpejte.
ARJONI: Aida konkurente e forte, e drejte, e zgjuar. Nuk besoj se do te dali!

PER AGONIN:
AGONI: Per karakterin tem, nuk kisha ndryshuar asgje. Une jam qishtu dhe qishtu jam edhe ne jete te perditshme. Ma merr mendja se kam hala cka me dhane!
ADELA: Agoni nuk me pelqen. Tipat si Agoni une nuk i kam afruar. Eshte banal ne te shprehur, eshte banal ne te vepruar!
AIDA: Jane shume te pakta konfliktet qe realisht Agoni ka kryer per te qene i nominuar. Ne ate karakter qe ai ka paraqitur ketu, nuk i pershtatet dhe mbi te gjitha, shume njerez qe jane rritur nen kufizime, nen paragjykime, nen tutele (presion), nuk e kuptojne... ai nuk eshte ai Agoni.
ARJONI: Agoni, nje shoumen, ne sensin qe per te ndejte ketu brenda, eshte kahil te beje cdo gje. Kete vlere i ka dhene. E komplimentoj, por besoj se do te dali!

PER ADELEN
ADELA: Une duhet te rri ne shtepi, sepse e ndjej se duhet te rri (qesh).
AGONI: Per te Adela... eshte person pak qe ka qene jo ?????, ka qene me e rezervuar ne disa raste. Jeta nuk eshte vec sfilate dhe mu duk bukur.
ARJONI: Adelajda, konkurent i forte. Me thjeshtesi dhe ndoshta pak, pak fare dinakeri. Nuk besoj se do te dali!
AIDA: Adelajda mund te bente loje me te mire. Por eshte e kushtezuar, duke pase parasysh ambientin ku eshte rrite, vendin ku eshte rrite.

PER ARJONIN
ARJONI: Jam i bindur 70% qe nuk do te dal. Dhe kjo shtepi pa mua s'do te kishte sens.
ADELA: Arjoni, mendoj se eshte djal shume inteligjent. Gjithmone e me shume bindem se ai nuk jep mendimet per te tjeret pa i njohur.
AGONI: Arjoni, per mua shume shume djal ok. Deri tash sa e kam pa, eshte i sinqerte dhe i mbron mendimet e veta qe eshte shume me rendesi.
AIDA: Arjoni ka nje bote te veten dhe mbron ate. Mos te harrojme qe Arjoni eshte rrite ne dy shtete... Arjoni njekohesisht eshte nje djal jo vetem i bukur!



- - - - - - - - - - - - - - - -
http://albavipnews.blogspot.com

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online