All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Wednesday, 27 February 2013

Blendi Fevziu, 16 vjet ne "Opinion", pa asnje mungese...

Sistematikisht… Blendi Fevziu

Ne oren 22:30 duhet te jete ne studio me te ftuarit dhe asnje arsye ne bote nuk e justifikon mungesen. Ky eshte viti i 16-te qe s’mungon ne asnje takim me shikuesit. Natyrisht, per nje situate ekstreme ka gjithnje 2 apo 3 emisione te regjistruara, kryesisht dosje, qe perdoren vec ne raste emergjence. Qe prej vitit 1989 ka nisur te mbaje shenime per ngjarjet e dites, ne ate qe sot e quan nje ditar me shume politik, qe ka mberritur ne 850 faqe, e qe ndoshta vitin e ardhshem do vijne ne treg si nje liber me shume i tij. Ka ruajtur me fanatizem, pothuajse gjithcka nga femijeria, dhe jo vetem. Garderoben e ka shume te organizuar dhe s’humb kurre kohe per te gjetur dicka. Po aq te organizuar sic ka gjithcka ne ditet e mbremjet e tij, me takimet, drekat, mbledhjet, udhetimet, e gjithe pasionet e tjera…

Cili eshte mengjesi juaj rutine?

Fare i zakonshem. Ne ndryshim nga te tjeret besoj se eshte thjesht me i vonshem. D.m.th, une ngrihem rreth ores 09:30:10:00 dhe e kam te fiksuar takimin e pare thuajse gjithnje ne 11:00.


Cili do te ishte mengjesi juaj ideal?

Nuk e kam menduar kete. Ne situata te ndryshme mengjeset jane te ndryshem. Ne vere, ne plazh, ai eshte me i gjate dhe nuk ka presionin e kohes per takimin qe vjen pas ose angazhimet e dites, eshte me relaksues. Ate te diteve te punes e pershkrova. Nuk besoj se kam menduar ndonje mengjes ideal.

Jashte shtepise, cili eshte vendi i preferuar per kafen e mengjesit?

S’kam ndonje vend te preferuar, ose te vecante per kafen. Jashte shtepise ai mbetet vendi ku kam lene takimin ate mengjes. Mund te jete ne Rogner, Sheraton, ne ndonje nga baret e zakonshme ne qender, ne barin e Klanit, por me se shumti ne zyre.

Me ke deshiron te jeni ne kete gjerbje kafeje mengjesi?

Kam pershtypjen qe gjerbjen e kafese ju e mendoni nje ritual shume te vecante. Nuk i kushtoj as kaq kohe dhe as kaq vemendje. Kryesisht jam me time shoqe, por gjithnje duke lexuar lajmet e mengjesit ne Ipad ose duke pare lajmet! Zakonisht gjesti i pare ne mengjes eshte kthimi i celularit nga “silent” ne “normal” dhe keqyrja e thirrjeve te humbura, mesazheve dhe email-eve. Kontrolli i audiences se nje nate me pare qe me dergohet nga qendra e monitorimit me merr thuajse 10 minuta. Nderkohe tv eshte ne ABC News per te pare se c’po ndodh. Menjehere pas tyre lexoj lajmet me te fundit nga vendi dhe shoh ato flash ne Euronews apo BBC. Kryesisht ne faqe jane nje apo dy lajme te reja dhe te ndryshme nga ato qe kam lene mbremjen e shkuar, perpara se te fle. D.m.th, kafja eshte nje veprim me shume instiktiv dhe jo nje ritual kaq shume i menduar.

A ju pelqen puna qe beni, profesioni qe keni?

E kam thene edhe here tjeter qe privilegji ndoshta me i madh qe kam pasur ne jeten time eshte se bej punen qe kam enderruar te bej. Me shume njerez kjo nuk ndodh. Per hir te mbijeteses, ose edhe jeteses se perditshme; per hir se duhet te jetojne dhe te sigurojne jetesen e familjes, shume vete detyrohen te bejne ate pune qe gjejne ose ate pune ku fitojne me shume. Ka njerez qe ne adoleshencen e tyre kane enderruar te behen mjeke, kengetare, avokate, piktore, por rrjedha e jetes i ka shtyre ne shtigje te tjera. Shume prej tyre bejne pune qe ju sjellin fitime shume me te medha sesa ai i profesionit te enderruar, por thelle-thelle brenda vetes, ata e vuajne endrren e parealizuar. Mbaj mend qe dikur kam lexuar per miliarderin e pare rus, i cili me nje pasuri prej 1.7 miliard USD i braktisi te gjitha dhe u shnderrua ne nje fermer ne Siberi. Ne nje interviste sqaronte se ishte endrra e tij te jetonte dhe punonte ne nje ferme. Jam i sigurt se ai njeri qe mund te blinte ferma sa te donte ne cdo cep te globit, ishte i lumtur me fermen e tij siberiane. Kam frike se shume vete, perfshi edhe mua, s’do ta ndiqnin shembullin e tij, por ai rast me sherbeu per te kuptuar se sa me fat jam qe bej punen qe do kisha enderruar te beja. D.m.th, qe cohem ne mengjes, thuajse gjithnje me kenaqesi qe po shkoj ne pune.

A u devijoni shpesh detyrimeve apo afateve ditore qe keni?

Padyshim qe kjo ndodh, si me cdo njeri. Por une kam nje angazhim specifik qe me ka disiplinuar mjaft. Emisioni qe une drejtoj eshte 4 here ne jave. Ne njefare menyre ai eshte i pernatshem. Ne oren 22:30 une duhet te jem ne studio me te ftuarit e mi dhe asnje arsye ne bote nuk e justifikon mungesen. Shikuesi nuk do t’ia dije nese ti je ndjere mire apo keq; ke qene i gezuar apo i trishtuar ate dite; nese je me grip apo dicka tjeter ka trazuar jeten tende. Duhet te jesh atje cdo nate dhe per asnje arsye nuk mund te thuash nuk po shihemi sot, shihemi neser. Madje duhet te jesh gjithnje aktiv, i qeshur dhe i gatshem per te nderhyre. Ky eshte viti i 16-te qe une s’mungoj ne asnje takim me shikuesit dhe kjo gje eshte edhe nje lloj detyrimi. Nese nuk do ishte tv, a do t’i shtyja detyrimet per te nesermen? A do lija ca gjera per hir te dickaje qe mund te me dukej me interesante? Me siguri qe po!

Si ia beni qe jeni kaq korrekt me shikuesit, jo per nje por kater net ne jave? Cdo tokesor ka arsye e te papritura per te mos qene dot kaq korrekt ne pune…

Natyrisht, per nje situate ekstreme ka gjithnje 2 apo 3 emisione te regjistruara, kryesisht dosje, por ato perdoren vec ne raste emergjence. Nuk dua te hyj ne detaje, por ne nje rast shume te dhimbshem per mua…ne dhjetor te 2010, rezervat mbaruan dhe m’u desh te shkeputesha nga nje problem familjar per te realizuar nje interviste te paralajmeruar me Thacin ne Prishtine. Udhetova pasdite dhe u ktheva naten vone. Isha aq i trishtuar, por nuk doja qe kjo te reflektohej ne ekran. Ne fund te fundit, shikuesi s’do te dije kurre per ty, por gjykon produktin tend. Televizioni eshte i tille dhe te qaravitesh s’ka asnje vlere!

Cila eshte “genjeshtra e bardhe” me e perdorur nga ju?

Sapo e shpjegova qe s’me duhet nje genjeshter per kete. “Genjeshtra e bardhe” nuk iu thuhet dot shikuesve dhe ne fund te fundit, ne ekran, cdo genjeshter, qofte e bardhe, e zeze apo gri, nuk mund te jete genjeshter. Eshte thjeshte deshtim!

A jeni dembel? Nese po, kur ju ka kushtuar me shume ky dembelizem?

Nuk besoj. Ne pergjithesi jam natyre aktive. Edhe kur jam ne shtepi dhe s’kam gje per te bere, filloj merrem me sistemimin e librave ose skedoj lajme dhe ngjarje qe s’duhet t’i harroj. Por ka shume gjera qe s’me pelqen t’i bej dhe i marr me pertese, si cdo njeri. Nese ky quhet dembelizem, ok le ta marrim te tille.

C’gjera jane keto qe s’ju pelqejne?

Varet. P.sh, nese kam per te shkruar ndonje liber a ndonje artikull dhe ndjej pertese, them, po e bej neser. Nese duhet te shkoj diku dhe sa me shume afrohet koha, aq me shume pertoj, i gjej vetes ndonje justifikim per te mos shkuar. Eshte gjithnje justifikim me veten, qe s’ka vlere, por ja qe e bej!

Ku ju ze dreka zakonisht?

Ora 13:00 me ze thuajse perhere ne mbledhjen e dites me stafin. Diskutohet emisioni i mbremjes, kronikat, planet per te nesermen apo per javen. Mbledhja zgjat thuajse nje ore dhe ne dite te caktuara kur eshte planifikimi javor, edhe 2. Perpara ores 13:00 jam ose ne takime ne qender ose ne zyre duke bere gati argumentet e mbledhjes dhe materialet qe do diskutohen. Ne ora 14:00 zakonisht ha dreke ne zyre ose ne restorantin e Klanit. Qellon qe kam dreka pune ne qender dhe per keto zbres diku pas ores 14:00. Por zakonisht s’le me shume se 2 dreka pune ne jave.

Cilat jane restorantet me te preferuara per dreken tuaj?

Thuajse te njejtet kur jam jashte Klanit. “Sofra e Ariut”, “Piaza”, “Padam”. Here-here “Artisti”, “Logoreci”, “Yamato” ose ABA 21.

Fton apo ju ftojne me shpesh per dreka?

Them se ftoj. Zakonisht jane dreka pune. Qe do te thote se ti fton njerez me te cilet ke pune dhe shume me pak iu pergjigjesh ftesave te njerezve qe s’kane lidhje me punen.

A jeni kursimtar?

Nuk besoj. Por as ndonje shperdorues i madh jo. Jam njeri qe jepem pas pasioneve te mia dhe pasionet s’jane asnjehere iracionale!

A keni ne rit gjumin apo pushimin e drekes?

Kurre. Une ne fakt fle zakonisht 7 – 8 ore, por kurre ne dreke. Kjo s’mund te ndodhe ne Tirane, por zakonisht s’ndodh as ne plazh ne vere. Pastaj nje njeri qe zgjohet ne 10, s’mund te fleje serish ne 2! Duket fare absurde.

Kur keni qene i vogel, a jua kane diktuar prinderit pushimin e detyruar te drekes? Benit rrenga per t’i shpetuar?

Ka qene nje nga torturat e mia dhe besoj te gjithe brezit tim. Prej tij me ka mbetur ai ankthi i ores qe duket sikur nuk ecen. Ne ora 2 deri ne 5 lagjia duhej te binte ne qetesi dhe une duhej te shkoja ne krevat. Beteja ishte e gjate dhe shpesh qellonte qe kthehesha nga shtrati pasi kisha vene ne gjume babin, por vete jo. Me kalimin e viteve, ndoshta nga mosha 10-vjecare gjeta nje kompromis. Prinderit s’do me vinin ne gjume me zor, por une s’do te dilja jashte. Rrija me ankth me syte ne akrepat e ores sa te shkonte 5 qe te dilja. Ende kujtoj qe midis 5 – 5:15 ishte dalja triumfuese e gjithe femijeve te lagjes. Edhe pse mendoj se prinderit kishin te drejte. Sot, identik si ata me bezdisin zhurmat e adoleshenteve ne dreke, edhe pse mendoj se po te isha si dhe sa ata do sillesha njesoj.

Cfare keni ruajtur qe nga femijeria?

Pothuajse gjithcka. Ne radhe te pare kete qe jam sot. Ka qene nje kohe e bukur sic eshte per cdo njeri femijeria, por edhe nje kohe qe pa e kuptuar me ka mesuar te jetoj vete dhe te jem i afte per gjerat e mia. Kam qene 11 vjec kur im ate me besoi dicka qe zakonisht i besohej nje te madhi dhe s’kisha mbushur ende 12 kur duhej te kujdesesha vete per veten time. Ndoshta kjo sot s’eshte nje gje e bukur, por ne ate kohe une s’e kuptoja, s’ndihesha keq dhe mbi te gjitha, u mesova t’i zgjidh vete problemet e mia! Cilatdo qe te ishin ato.

Cila eshte koha qe mbart per ju kujtimet me te bukura?

Vite me pare kam shkruar nje ese qe eshte botuar ne librin “50 +1″ te titulluar: “Kur ke qene i lumtur ne jete?” Ndersa e shkruaja, mendoja se kur realisht kam qene i lumtur ne jete? Kur kane qene kujtimet me te bukura? Ato qe me fanepsen jane detaje nga femijeria; atmosfera ne stadium; bisedat e pakohe dhe fisnike te stergjysheve te mia; ai qemtim momentesh te mrekullueshme qe duket sikur nuk kthehen me. E ke vene re qe ne femijeri gjerat e keqija i koncepton edhe fizikisht te shemtuara. Kane formen e ujkut, balozit e kucedres. Me kalimin e kohes kupton se gjerat e padeshiruara ne jete nuk te vijne vec nga persona te shemtuar! Por jeta eshte e mbushur me surpriza, te bukura apo te dhimbshme.

C’ndodh me sekretet tuaja? I rrefeni diku, i shkruani diku, i mbani vetem per vete…? A keni mbajtur ditar?

S’e kam idene per sekretet. S’e di a ka te tilla?! Ka gjera qe mund te fliten e te diskutohen dhe gjera qe s’kane pse detyrimisht t’i dine te tjere. Ne pergjithesi une s’flas per gjerat e mia. Ose flas per ato gjera qe me pelqejne. Kjo lidhet edhe me tipin. Por as miqte e mi s’jane njerez qe kane deshire dhe as kohe per te ndare sekrete. Jane te gjithe te zhytur ne punet e tyre. Ditar po, por jo sic e mendoni ju. E mbaj mend mire diten kur kam nisur ta mbaj. Ishte 9 nentor 1989 dhe lajmet po jepnin njoftimet per renien e Murit te Berlinit. Intensiteti ishte kaq i madh dhe gjerat leviznin me kaq shpejtesi sa pata frike se do t’i harroja. Do ta humbja ate magjepsje qe po vinte nga ekrani i vogel i tv. Nisa te mbaj shenim me nga nje apo dy rreshta gjithe zhvillimet dhe kete e bej thuajse cdo dite prej 24 vitesh. Eshte nje ditar me shume politik dhe i aktivitetit tim, por ka shume dite qe ai eshte bosh se s’ka asgje te vecante per t’u shenuar. Thjesht tema e emisionit dhe emrat e te ftuarve. Dhe nje sekret meqe me pyetet per te tilla. Ne 2014-en besoj se do te botoj nje permbledhje te tij. Deri tani eshte afro 850 faqe. Aty eshte gjithe tranzicioni dhe zhvillimi i Shqiperise. Shpesh, kur kerkoj data te caktuara apo deklarata politike, befasohem se sa shume informacion dhe personazhe ka ne te.

Aha, prape nje liber i ri, politik… po ndonje liber artistik, si pasardhes te “Hirit te vullkanit” a duhet te presim?

Ka dicka qe me tundon. Nuk e di a do ta shkruaj. Kur nisa “Hiri i vullkanit” isha i bindur qe tashme s’do te shkruaja me kurre letersi. Qe ajo kishte mbetur pas sic mbesin shume endrra te rinise. E nisa si nje shaka dhe befas zbulova se gjithe ajo kohe e gjimnazit dhe fakultetit ishte brenda meje. Sa here doja ta sillja ne mend, sa here e kujtoja me bashkemoshatare ose te njohur te vjeter, me turbullohej. Me dukej e larget. Kur nisa ta shkruaj u kthjellua befas. Ishte aty, me e fresket dhe fillova te rijetoja nje kohe qe e mendoja te humbur. Nuk e di nese do hyj dot serish ne te. S’dua te premtoj nje gje qe mbase s’do marre forme kurre, por nese ky tundim do te kthehet ne letersi, do jete nje liber gjysme biografik per familjen dhe femijerine. Per familjen ne te shkuaren se si vinte tek une si femije. Eshte njeherazi nje rrefim per historine e Tiranes. Por kam frike, se kujtimet jane me interesante dhe me magjepsese sesa aftesia ime per t’i rrefyer ato per te gjithe. Eshte si ajo poezia e Ilirian Zhupes, i cili i shtonte perdite vendlindjes nga nje gje ne endrrat e tij, por pavaresisht mallit nuk e vizitonte kurre, sepse mendonte se ishte edhe me e bukur se endrra.

Ne mengjes a e gjeni gjithmone menjehere ate qe kerkoni ne dollapin e rrobave?

Me sa duket, me ngaterroni me dollapet e kengetareve, qe sic i kam pare neper revista jane gjithnje rremuje. Garderoba ime eshte shume e organizuar dhe s’humb kurre kohe per te gjetur dicka.

Cfare CD keni ne makine?

6 cd, 5 prej te cilave i ka zgjedhur ime shoqe. Vec nje CD e kam zgjedhur vete. Asistentja ime e pergatiti ne Radio Klan sipas listes qe i dhashe. Eshte aty gjithe nostalgjia e kohes kur degjoja muzike, edhe pse, nga kjo ane jam fare amator. D.m.th, jane 2 kenge te Deep Purple, “Child in time” dhe “Smoke in the Water”; “Hotel California” i Eagle; “House of rising sun” e Animals, “Holliday” dhe “Wind of change” e Scorpions; “Mishell” e Beatles; “In the death car” dhe disa kenge te tjera.

Cfare muzike keni zile telefoni?

Zilen klasike te telefonit. Ate qe te kujton edhe tingellimen e telefonit te vjeter ne zyre. Vec per time bije kam vendosur nje tjeter zile, eshte e vetmja muzike, Danub Blu. 4 -5 numra te tjere qe duhet te jem gjithe kohen ne kontakt i kam me zile ndryshe, ne menyre qe kur bej silent celularin, keto numra te bien gjithsesi.

A mund t’i dime kush jane keta 4-5 persona?

Njerez qe lidhen me punen dhe qe kur telefonojne kane dicka te rendesishme! C’rendesi kane emrat… Secili nga ne ka telefonatat e tij te rendesishme!

A keni miq te vjeter? Nese po, a takoheni shpesh me ta?

Per fatin tim te madh i kam gjithe miqte e vjeter. Jeta e ka sjelle qe pothuajse te gjithe ne shoket e afert te shkolles te punojme me njeri – tjetrin, ne nje profesion. D.m.th vec miqesise se vjeter, jemi te bashkuar edhe nga te njejtat interesa dhe pasione. Kam frike se ne nje kuptim miqesia mbetet e forte kur njerezit kane edhe te njejtat interesa; i bashkon e njejta sfide; e njejta karriere dhe e njejta fushe. Kur rruget ndahen, miqesia reduktohet tek nostalgjia per kohen qe shkon, por rralle mbetet miqesi e forte dhe jashte perditesise. Por qe te mos behem shume teorik, por ju them se prej 30 vitesh vijoj te takohem me po ata miq dhe te jemi kryesisht bashke. Ka te rinj qe hyjne ne grup, ka te tjere qe largohen, por miqte e vjeter mbeten po ata. Edhe pse disa jane renditur tashme ne kampe te ndryshme politike.

A jeni i hapur per miqesi te reja apo duhet kohe e prova per t’u bere mik i yti?

Jam i hapur per te takuar e biseduar me shume vete, por fjala mik eshte shume e madhe. Besoj se miqesite ngjizen ne momente kur interesi nuk ekziston dhe kur sprova e vetme eshte besimi dhe pelqimi reciprok.

Ku rrini zakonisht me miqte?

Sipas rastit, ne kafe, restorant, ose ne shtepite e njeri – tjetrit!

Ne c’ore mbylleni zakonisht ne shtepi? Pra kur mbaron zakonisht dita juaj?

Togfjaleshi “mbyllje ne shtepi” nuk ekziston per nje gazetar. Natyrisht, dita ka nje fillim, por fundi eshte gjithnje i panjohur. Kur isha ne shtypin e shkruar, darka ishte koha qe mbyllej gazeta. Nese nuk kishte ndonje surprize ose lajm te momentit te fundit, ajo mbaronte diku rreth mesnates dhe nese nuk qendroja ende per ndonje gote me miq, kthimi ishte gjithnje rreth ores 00:30 – 01:00. Tani zakonisht kthehem rreth ores 1 te nates pasi ka mbarur emisioni dhe pasi jam ndare me te ftuarit me te cilet diskutoj ende ndonje gje ne kembe ne sallen e grimit te Klan.

Cila eshte mbremja e zakonshme ne shtepine tuaj?

Ajo me normalja eshte nje kthim ne shtepi rreth ores 18.00. Qendroj pak me time bije, lexoj gazetat ose shoh lajmet ne TV deri rreth ores 20 – 20.30. Gjate kesaj kohe ha darke dhe ne oren 20.30 – 21.00 jam ne zyre ku behem gati per emisionin e radhes. Ai mbaron sic e thashe diku nga 1.00. Kthehem ne shtepi dhe zakonisht, per arsye te perqendrimit te madh ne emision nuk mund te fle se paku edhe 1 ore e gjysme 2. Eshte koha kur lexoj libra ose me rralle, shoh ne tv ritransmetimet e emisioneve te tjera qe s’kam mundur t’i shoh gjate darkes. Fiksoj personazhe qe mund te jene te ftuar; degjoj ndonje ide interesante per t’u diskutuar. Por zakonisht lexoj. Midis ores 2:30 – 3:00 bie te fle. Te premte dhe te shtune zakonisht jam per darka jashte, i ftuar nga miq, apo ne restorante. Ketu nuk hyn rutina e udhetimit dhe une udhetoj shume. E vetmja gje qe nuk ndryshon eshte ora e gjumit. Nuk fle kurre perpara kesaj ore.

Zakonisht lexoni…c’lloj librash zgjidhni per keto ore te vona?

Ndonje roman qe me ka terhequr vemendjen. Zakonisht keto mi rekomandojne njerez qe kam besim. Por me shume biografi politike, libra me kujtime dhe libra historike. Ka raste qe ju kthehem librave te vjeter per te pare nese provoj serish te njejtin emocion. Qellon shume rralle edhe poezi qe me kane magjepsur dikur. Ka kohe qe lexoj ne Ipad, por tek koka e krevatit gjenden ne cdo kohe 3 – 4 libra!

Po si mbremje ideale, cila do te ishte?

Nuk besoj se do te ishte ndryshe nga kjo! Ose s’e kam menduar. S’kam menduar se si mund te ishte ne mbremje kur dita e punes mbaron ne 6 apo 7. Per arsye te profesionit, kjo s’ka qene kurre rutina ime, por as lakmia qe kam.

Kush eshte njeriu i fundit qe i thoni “Naten e mire dhe gjume te embel”?

Zakonisht time shoqeje qe me pret gjithnje kur vij nga emisioni, por nese llogarisim dhe puthjen e pernatshme te goces qe eshte nderkohe ne gjume dhe fjalet: “babush te dua shume”, qe ja them ne vesh me bindjen se ajo i ndjen edhe pse nuk i degjon, i bie qe eshte ajo. E di qe kjo fjale nuk e zevendeson mungesen e vazhdueshme te kohes per te ndenjur me te; e di qe ajo ka nevoje per mua; e di qe ne nuk jemi prinder aq te mire sa kane qene prinderit tane me ne, por mendoj se ajo do ta ndjeje dhe nje dite do ta kuptoje qe dashuria e prindit, ne cdo forme qe te shfaqet, eshte e njejte! Eshte nje ndjenje e lashte sa bota dhe qe s’do te ndryshoje sa kohe te kete jete!

Vajza ma kthen ne mengjes, kur vjen me puth perpara se te ike ne shkolle.

Source: Mapo
- - - - - - - - - - - - - - - -
[[ translation by google:
Systematically ... Blendi Fevziu

At 22:30 should be in the studio with guests and no reason in the world justifies. This is the 16th year that s'mungon in any meeting with the viewers. Of course, for an extreme situation there is always 2 or 3 recorded programs, mostly files, which are used except in emergencies. Since 1989 has started to keep a record of the events of the day, in what today calls a more political journal, which has reached 850 pages, and perhaps next year will come to market as a book over his . Fanatically maintained, almost everything from childhood, and more. Dressing room has very organized and never s'humb time to find something. As organized as it has all the days of his evenings, meetings, lunches, meetings, travel, and all other passions ...

What is your morning routine?

Quite common. Unlike others believe it is simply the most recent. That is, I get up at around 09:30:10:00 and I first meeting fixed almost always at 11:00.

What would be your ideal breakfast?

I did not think so. In different situations are different mornings. In summer, at the beach, it is longer and there is no time pressure following that meeting or engagement of the day, is more relaxed. What days I described. I do not believe that I thought an ideal breakfast.

Outside the house, which is the favorite place for morning coffee?

I have a favorite spot, or special coffee. Outdoors, it remains the place where I left the meeting that morning. Can be Rogner, Sheraton, in any of the usual bars in the center, in the grass of the Clan, but mostly in the office.

Who wants to be in this gjerbje morning coffee?

I have the impression that coffee gjerbjen you feel a very special ritual. Not pay neither so long nor so carefully. Mostly I'm with my friends, but always read the morning news on Ipad or watching news! Usually the first gesture in the morning is to turn the phone from "silent" to "normal" and access to missed calls, messages and emails. Control audience the night before that sent to the monitoring center takes almost 10 minutes. While TV is on ABC News to see what's happening. Immediately after reading the latest news from the country and see them flash in Euronews or BBC. Mainly on the page are one or two new news and different from the ones I left last night, before going to sleep. That is, the coffee is more instinctive action rather than a ritual so intended.

Do you like the work you do, you do?

I say again that perhaps the greatest privilege I have had in my life is that I do the work that I have dreamed of doing. With many people this does not happen. For the sake of survival, or even everyday living; sake that we should live and make a living of the family, many are forced to make it work to find or that job where you earn more. There are people in their teens have dreamed of becoming doctors, singers, lawyers, painters, but the flow of life has led to other trails. Many of them do the job that you bring profits much larger than that of the profession dreaming, but deep down inside, they suffer unrealized dream. I remember once I read the first Russian billionaire, who with a fortune of USD 1.7 billion left all and became a farmer in Siberia. In an interview, explaining that it was his dream to live and work on a farm. I am sure that the man who could buy the farm much like in every corner of the globe, was happy with his farm Siberian. I fear that many people, including me, would not follow his example, but the event served to understand how lucky I am to do the work that I had dreamed of doing. Ie, to get up in the morning, almost always a pleasure to go to work.

A divert often or daily deadlines obligations you?

No doubt this happens, as with any man. But I have a specific commitment has disciplined enough. The show that I lead is 4 times a week. In a way it is përnatshëm. At 22:30 I should be in the studio with my guests and no reason in the world justifies. The viewer does not care if you're feeling good or bad; were you happy or sad that day; if not the flu or anything else has stirred your life. You have to be there every night and for no reason you can not say not see you today, see you tomorrow. Should be even more active, smiling and ready to intervene. This is the 16th year that I s'mungoj in any meeting with the viewers and this is also a kind of obligation. If there was a tv, would be postponed for tomorrow obligations? Do you leave some things for the sake of something that may seem more interesting? Probably yes!

How did you do that you are so correct with the viewer, not one but four nights a week? Every land has unexpected reason for not being correct dot so work ...

Of course, for an extreme situation there is always 2 or 3 recorded programs, mainly folders, but they are used except in emergencies. I will not go into details, but in a very painful for me ... in December of 2010, stocks had finished and I had to escape from a problem family to conduct an interview with Thaci in Pristina warned. Traveled afternoon and returned late at night. I was so sad, but I did not want this to reflect on the screen. In the end, the viewer will never know about you, but judge your product. Television is such and qaravitesh has no value!

What is the "white lie" used by you?

Once I explained that gave me a lie about it. "White Lie" did not say dot audiences and ultimately, on the screen, any lie, either white, black or gray, can not be a lie. It is simply a failure!

Are you lazy? If so, when you have paid more this laziness?

I do not believe. I am generally active nature. Even when I'm at home and I have nothing to do, start deal with the arrangement of the books or skedoj news and events that should not forget. But there are many things I do not like to do and take laziness, like everyone. If this is called laziness, ok let's do it.

Ç'gjëra unwanted are these like?

Depends. For example, if I have to write a book or an article and feel laziness, I'm doing tomorrow. If I have to go somewhere, and the more time approaches, the more laze, find yourself an excuse not to go. Is always excuse yourself, as there is no value, but has to do it!

Where you usually lunches voice?

13:00 occupies nearly always at the meeting of the day with the staff. Discussed the evening show, stories, plans for the next day or week. The meeting lasts almost an hour and on certain days when weekly planning, 2. Before 13:00 am or meet at the mall or in the office doing about collecting arguments and materials will be discussed. 14:00 usually eats lunch at the office or in the restaurant of the Clan. Happen to have working lunches and center for these off sometime after 14:00 pm. But usually s'lë more than 2 meals per week.

What are your favorite restaurants for lunches?

Almost the same when I am out of the Clan. "Sofra Bear", "Piaza", "Padam". Sometimes "Artist", "Logoreci", "Yamato" or ABA 21.

Invites or invite you more often for lunch?

Them that call. Usually working lunches. Which means that you invite people with whom you work, and much less responded to invitations to people unrelated to work.

Are you a saver?

I do not believe. But as a great waster not. I am a man who succumb after my passions and irrational passions are not ever!

Do you sleep ritual or lunch break?

Ever. I actually usually sleep 7 - 8 hours, but never at lunch. This can happen in Tirana, but usually s'ndodh nor on the beach in the summer. Then a man who wakes up in the 10, I can sleep again at 2! It seems quite absurd.

When you were small, a lock dictated cessation parents forced to lunch? Make prank to escape?

Has been one of my torture and I believe all my generation. Since he left his class anxiety that does not seem to work out. 2 to 5 o'clock neighborhood should fall quietly and I had to go to bed. The battle was long and often shoot back out of bed after I had put to sleep dad, but not themselves. Over the years, probably from the age of 10 years found a compromise. Parents will not soothe the most unlikely, but I would not go out. Sat anxiously with eyes on the clock as you go 5 to get out. Still remember that between 5 - 5:15 was triumphant exit all the neighborhood children. Although I think that the parents were right. Today, identical as they disturb the sound of teenagers at lunch, although I think if I were like and how they will behave alike.

What you have saved since childhood?

Almost everything. In the first place I am today. There was a beautiful time it is for everyone childhood, but also a time without realizing it has taught me to live and be themselves fit for my things. I was 11 years old when my father believed in something that usually believed to be a great and had reached 12 when still had to take care of my self-esteem. Maybe it is not a nice thing today, but at that time I did not understand, s'ndihesha bad and most of all, I learned to solve my own problems! Whatever they were.

What is the time that carries the most beautiful memories you?

Years ago I wrote an essay that was published in the book "50 +1" titled: "When were you happy in life?" As I write, I thought that when I was really happy in life? When they were the most beautiful memories? Those fanepsen are details from childhood; atmosphere in the stadium; conversations timeless and noble of my ancestors; he Gleanings wonderful moments that seem not return. Have you noticed that bad things childhood conceptions physically ugly. Wolf form, balozit dragon. Over time you realize that unwanted things in life come not from people already ugly! But life is full of surprises, beautiful or painful.

What happens with your secrets? I confess some, write some, you keep to yourself ...? Do you keep a diary?

I have no idea about the secrets. I do not know if any?! There are things that can be spoken of and discussed things that do not necessarily why to know others. Overall I s'flas for my things. Or talk about the things that I like. This relates to the type. But as my friends are not people who have the desire nor the time to share the secret. Are all absorbed in their jobs. Journal, but not as you think. I remember well the day when I started to hold. It was November 9, 1989 and were giving news reports on the fall of the Berlin Wall. The intensity was so great and things were moving so rapidly as I was afraid he would forget. Will defeat the fascination that was coming from the small screen tv. I began to jot down one or two lines all developments and that I do almost every day for 24 years. Is a more political blog and my activity, but there are many days that it is empty there is nothing special to note. Simply show themes and names of guests. And a secret since you asked for such. In 2014 en believe it will publish a summary of it. So now is about 850 pages. It is all the transition and development of the country. Often, when I ask specific dates or political statements, befasohem how much information and characters.

Aha, yet another new book, political ... is an art book, as the descendants of the "volcanic ash" or should we wait?

There is something that tempts me. I do not know whether to write. When I started "The grace of the volcano" was convinced that now will never write on literature. That she had left behind as remain many dreams of youth. I started as a joke and suddenly discovered that all that time and faculty gymnasium was inside me. Whenever I wanted to bring to mind whenever recalled with peers or acquaintances old, confused. It seemed remote. When I started to write was suddenly cleared. Was there, the more fresh and started rijetoja a long thought lost. I do not know if I access again. I do not want to promise something that probably will not ever take shape, but if the temptation will be back in the literature, will be a semi-biographical book about his family and childhood. For the family in the past that came to me as a child. It is simultaneously a story about the history of Tirana. But I fear that memories are more interesting and fascinating than my ability to confess them all. It's like poetry Ilirian Zupa, who added daily birthplace of one thing in his dreams, but regardless goods never visited, because he thought it was even more beautiful than dreams.

In the morning, do you always find immediately what you are looking for in the wardrobe?

Apparently, mess with singers lockers, as I see in magazines are always a mess. My wardrobe is very organized and never s'humb time to find something.

What CD do you have in the car?

6 cd, 5 of which chose my wife. In addition to a CD I have chosen. My assistant made on Radio Klan according to the list that I gave. It is there all the time when listening to music nostalgia, though, on this side I am no amateur. Ie, there are 2 Deep Purple song "Child in time" and "Smoke in the Water"; "Hotel California" Eagle; "House of the Rising Sun" Animals, "Holliday" and "Wind of change" of Scorpions ; "Michelle" Beatles; "In the death car" and several other songs.

What music have phone ringtone?

Classical ring of the phone. What reminiscent of sounding old phone in the office. But for my daughter I decided another bell, is the only music, Blue Danube. 4 or 5 other numbers that should be all the time I touch the alarm differently, so that when I do silent phone, these numbers fall anyway.

Can we know who these 4-5 people?

People associated with the work, and that when the call have something important! What names matter ... Each of us has his important calls!

Do you have old friends? If so, did you meet with them often?

To my great fortune I have all old friends. Life has brought to almost all of us close friends of the school to work with each other, in a profession. That is already old friendship, are united by the same interests and passions. I fear that in a sense remains strong friendship when people have the same interests; brings the same challenge; same and the same career field. When the streets are divided, friendships reduced to nostalgia for the time it runs, but rarely remains strong friendships and out përditësisë. But that does not become too theoretical, but I tell you from 30 years ago continue to meet those friends and are mainly co. There are young people who enter the group, there are others who leave, but if they remain old friends. Although some are already listed in different political camps.

Are you open to new friendships or proof takes time to become a friend of yours?

I am open to meeting and talking to many people, but the word is very great friend. I believe that friendships with child at a time when there is interest and when only trials is trust and mutual consent.

Where usually stay with friends?

As appropriate, cafe, restaurant, or at each other's homes!

What time usually close to home? So when your day usually ends?

The phrase "close to home" there is not a journalist. Of course, the day is a start, but the end is always unknown. When I was in the press, dinner it was time to close the newspaper. If there was a surprise or last-minute news, it ended around midnight and if you do not stay still for a glass with friends, the return was always around 00:30 to 01:00. Now back usually around 1 pm after mbarur show and as I shared with guests who discuss anything still standing in the makeup room Klan.

What is the usual evening in your home?

She is a normal return home at 18.00. Stay a little with my daughter, read newspapers or see on TV news until around 20 - 20.30. During this time dinner and at 20.30 - 21.00 am in the office where get ready for the next show. It ends as I said anywhere from 1.00. Back home and usually, because of the large concentration in the program can not sleep at least 1 hour and a half 2. Is the time when I read books or less, see on tv retransmissions of other emissions that I have been able to see during dinner. Fix characters that can be invited; hear some interesting ideas to be discussed. But usually read. Between 2:30 pm - 3:00 pm drop off. Friday and Saturday I'm usually for dinners out, invited by friends or in restaurants. Here comes not routine travel and I travel a lot. The only thing that does not change is bedtime. Never sleep before that hour.

Read ... kind of books usually choose these late hours?

Any novel that has attracted attention. Usually these people I recommend my faith. But more political biography, memoir books and historical books. There are times you turn old books to see if I try again the same thrill. Happen rarely even poems that have enchanted once. There are times that I read on the Ipad, but to the head of the bed found at any time 3 - 4 books!

But as the evening which would be ideal?

I do not think it would be different from this! Or I have not thought of. I do not think how it could be in the evening when the working day ends at 6 or 7. Because of the profession, this has never been my routine, but as I greed.

Who was the last man to say "Good night and sweet sleep"?

Usually my wife's always waiting for me when I come out of the show, but if you calculate and nightly kiss gocës that is already asleep and the words: "babus I love you", behold I say in agreement with the conviction that she feels even though there Hearing, pick it. I know this question does not replace the continued lack of time to stay with her; know that she needs me; know that we are not good enough parents were our parents with us, but I think it will feel and will one day realize that the love of a parent, in any form to be displayed, is the same! It is a feeling of ancient as the world and that will not change as long as there is!

My daughter back in the morning, when it comes to kiss before they go to school. ]]

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online