All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Monday, 3 June 2013

Aferdita Dreshaj: Aventurat e mia ne Turqi...

Aferdita ne klipin e kengetarit turk
Jam single, nuk kerkoj dashuri

Aferdita Dreshaj tashme eshte nje nga vajzat shqiptare me te kerkuara e te komentuara ngado. Keto kohe ka qene shume prezente ne Tirane. I pelqen te rrije ne Tirane dhe ndihet si ne shtepine e saj. Kurioziteti per bukuroshen Dreshaj eshte i pashmangshem, pas lajmit per ndarjen e saj nga Shpat Kasapi. Nje lidhje e gjate, e bukur dhe e konsoliduar qe mori fund krejt papritur. Shkak u bene fotot e botuara ne tabloidet e huaja, ku Aferdita shfaqej krah Leonardo di Caprios, edhe pse kete gje asnjeri nga te dy nuk e ka pranuar. Sipas Shpatit, lidhja kishte disa kohe qe nuk funksiononte, ndersa Aferdita nuk do te flase per kete pjese. Mjaftohet te thote se ndihet e lumtur, ka nje jete plot aktivitete dhe angazhime, por per Shpatin nuk do t’ia cekesh fare. Ka ndryshuar ne kete pike, sepse dikur fliste pa problem ne media per lidhjen me Shpatin, tani asgje, heshtje. Keshtu ka zgjedhur, edhe pse me te ka shume per te folur. Eshte teper e kerkuar ne Turqi, shume shpejt do te jete ne klipin e nje kengetari turk, ka bere nje kenge qe flet per jeten e saj tani dhe ka ne plan te lidhe 2 kontrata shume te rendesishme modelingu.


Si eshte jeta e Aferdita Dreshaj kete fillim vere?
Sot qe me takove, kam vetem pak ore qe jam kthyer nga Turqia. Kam bere nje fushate atje, per nje dizajner turk ku do te jem fytyra zyrtare per nje vit. Gjeja e bukur e kesaj eshte se nuk kam qene vetem une pjese e kontrates, por jemi pese antare shqiptare, te cilet jane Xhesika Berberi, une dy grimere dhe fotografi shqiptar Veton Osmani. Do jemi nje ekip qe do punojme per nje vit ne te gjitha anet e botes dhe shpresoj se do jete nje gje e bukur, sepse te punosh me shqiptare ne nje projekt te tille eshte shume emocionuese.

Ekip shqiptar ne nje agjensi te huaj?
Po . Kjo eshte gjeja e bukur.

Tjeter c’te re ka ne jeten tende?
Une kam qene shume e angazhuar me pune kete fillim vere. Kam bere nje kenge te re, se ciles shume shpejt do t’i bej nje videoklip. Kenga eshte shume interesante, shume ndryshe.

Shume ndryshe ne c’sens?
Ka nje tekst shume interesant. Eshte bashkepunim im i pare me reperin e grupit Kaos. Tekstin dhe muziken i ka bere Blero.

Per cfare flet kenga?
Kenga nuk flet per dashurine. S’ka lidhje fare me dashurine dhe kjo eshte e bukura. Kenga flet per mua dhe per jeten time te momentit.

Aferdita je bere nje nga shqiptaret me te komentuara, me te kerkuara dhe jo vetem ne Shqiperi por edhe ne nje pjese te mire te botes. Per cfare te ka ndihmuar kjo gje, a jane ofertat me te larta?
Normal qe ofertat jane me te larta. Me kete merret menaxheri im ne Amerike. Vertete kam qene shume e angazhuar se fundmi duke filluar nga Nju Jork, Majami, ketu. Jam serish imazh i Birra Tiranes dhe eshte bukur sepse jam i vetmi personazh qe perseritet per vitin e dyte. Do ju tregoj te gjitheve jam shume e lumtur qe jam duke bere punen qe dashuroj. Jam duke bere udhetime te shumta dhe ndjehem me e forte se kurre.

Je rritur?
Jam rritur (qesh).

Cila ka qene oferta me e larte, mund te na thuash nje?
Nuk dua te flas me shifra, por mund te them vetem qe pas 2 diteve kam per te firmosur dy kontrata shume te medha. Kur ti kem letrat ne dore do i them. Eshte nje kontrate shume e madhe ne Turqi, per te cilen pres konfirmim. Gjithashtu jam edhe ne videoklipin e nje kengetari te njohur turk qe do te dale tani ne Turqi.

Duket sikur turqit te duan shume keto kohe?
Nuk e kam ditur qe kam marre emrin atje, por tani kane filluar te me fotografojne edhe paparacet. Jam cuditur shume ,sepse ka qene hera e pare qe shkoj atje. Kishin lexuar, me kishin pare dhe jam ndjere shume mire sepse te ofrohen me shume pune dhe kontrata me te medha. Ishin shume agjensi profesioniste, eshte nje treg dhe pse jo mos ta shfrytezojme.

Keto kohe po thua qe je shume e lumtur..
Shume e lumtur. Jam e angazhuar me pune, jam ne Tirane, jam me njerez te mire, ne shoqeri, kolege, gazetare…

Fotot me Leonardo Di Caprion, ndikuan per mire tek ty? Cilet ishin anet e mira dhe negative?
Nuk besoj se duhet ta diskutojme kete teme sepse u be gjigande. Leonardo eshte thjesht nje shok sic kam kengetare ketu. Thjesht me ka rene rasti ta takoj, te njihemi dhe eshte nje gje shume e thejsht sepse eshte aktori i njohur i Hollivudit dhe me kedo qe mund te pije kafe do ta bejne te madhe dhe do ta fotografojne.

Per ty si ishte?
Ndoshta neser do jete serish nje foto tjeter qe une do jem me Leonardon ne Miami qe do pi kafe dhe do behet shume e madhe.

A ndikoi per mire ne popullaritetin tend?
Nuk mund te them se ndikoi per te mire sepse ka pasur shkrime te mira e te keqija, komente te ndryshme. Nuk di c’te them per kete.

Duke qene kaq afer a ke ambicje per ne Hollivud?
Jetes nuk i dihet. Une vazhdoj dhe punoj. Nuk dua te flas para kohe.

Ku ndjehesh me mire, ne Amerike,…
Ne Tirane cdo here.

Pse gjithe kjo dashuri per Tiranen?
Nuk e di. Ne momentin qe kam ardhru per here te pare kam rene ne dashuri me Tiranen dhe gjithmone kam thene qe nese do jetoje ne Europe, i vetmi qytet ku do jetoj eshte Tirana.

Nga vajza e lirshme qe ishe dikur e qe flisje pa problem per jeten private, tani nuk flet me fare?
Jeta private per mua eshte mami, vellai dhe motra, te cilet i dua shume dhe jane ne Amerike. Kam gjera shume te bukura, shume me te medha qe po ndodhin ne jeten time saqe mendoj se keto jane vertete te rendesishme.

Njerezit ne Shqiperi vazhdojne ende te pyesin per Shpatin…
Jo. Te lutem, mos me pyet..

Kur merzitesh cili eshte njeriu ku ti gjen ngushellim?
Eshte Xhesika Berberi, nje nga mikeshat e mia me te mira dhe te aferta keto kohe. Sa here kam nevoje te shpreh dicka, tek Xhesi perplasem (qesh).

Po me Adelina Tahirin?
Nuk jemi takuar kohet e fundit. Ajo eshte angazhuar me punet e saj. Ne DES kemi qene shume afer. Eshte nder koleget dhe shoqet e mia, nuk mund te them me shume per te.

Periudha qe po jeton tani, a eshte me e lumtura ne jeten tende?
Sot eshte me mire se dje, neser do te jete me mire se sot. Cdo dite ka te bukurat e saj. Po e shijoj cdo dite edhe pse jam e angazhuar me pune.

Meqe tani je single, a je ne kerkim te dashurise?
Nuk flas fare per kete pjese. Jam single por jo ne kerkim te dashurise, jam ne kerkim te arritjeve profesionale keto kohe.

Aventura me e bukur qe ke bere?
P.sh sic cohemi ne oren 2 te nates per te ngrene buke ( qesh)..

Apo gjithe jeta jote tashme eshte nje aventure?
Jeta ime eshte aventure, sepse ka tre dite qe bej vetem 4 ore gjume. Gjithsesi dua te them se ky eshte momenti im.

Read more at: Shqiptarja
- - - - - - - - - - - - - - - -
[[ translation by google:
I'm single, do not ask love

Untitled is already one of the most requested Girls and commented everywhere. This time has been very present in Tirana. I like to stay in Tirana and feels at home. Curiosity of the beautiful Dreshaj is inevitable, after news of her separation from Dragonforce. A long, beautiful and consolidated suddenly ended. Because the photos were published in foreign tabloids, where Venus appeared side by Leonardo di Caprios, although none of it has not received two. According to the slope, the connection was not funkisononte some time, while Venus will not talk about this part. Suffice to say that he feels happy, has a life full of activities and commitments, but would not cekësh slope at all. Has changed at this point, because once no problem speaking to the media for connecting with the slope, nothing, silence. So choose, even though it has much to talk. It is highly demanding in Turkey, will soon be at a clip of Turkish singer, has a song that talks about her life and now plans to connect two very important contracts modelingu.

How is the life of this early summer Untitled?
Today you met me, I have only a few hours since I returned from Turkey. I made a campaign there, a Turkish designer that will be the official face for a year. The nice thing is that I just have not been part of the contract, but Albanians are five members, who are Jessica Barber, I grimerë and two Albanian files Osman veto. We will be a team that will work for a year in all parts of the world and hope it will be a beautiful thing, because the Albanians to work with such a project is very exciting.

Albanian team in a foreign agencies?
Yes. This is a beautiful thing.

What else is new in your life?
I have been very involved with this first summer job. I made a new song, which will soon make a video. The song is very interesting, very different.

Many otherwise ç'sens?
There is a very interesting text. It is my first collaboration with rapper Chaos Group. Text and music has become Blero.

What is the song about?
The song does not talk about love. No connection at all with love and it is beautiful. The song speaks to me and my life at the moment.

Venus Albanians are becoming one of the most commented, most wanted and not only in Korea but also in a good part of the world. For what helped it, whether higher bids?

Normal bids are higher. My manager deals with this in America. I have really been committed recently from New York, Miami, here. I'm still image of Tirana Beer is beautiful because I am the only character that is repeated for the second year. I'll tell you all I am very happy to be doing fancy work. I am making multiple trips and I feel stronger than ever.

You grew up?
I grew up (laughs).

What was the highest offer, can you tell us one?
I do not want to talk figures, but I can only say that after two days I have to sign two very large contracts. When you have the papers in hand will tell. It is a very large contract in Turkey, which wait for confirmation. I am also in the video clip of a famous Turkish singer who will go far in Turkey.

Turks seem to want more this time?
I did not know I got the name out there, but now they have started to photograph the paparazzi. I am very surprised because it was the first time I go there. Had read, I had seen and I felt good because the job offered more and larger contracts. They were very professional agency, is not a market and why not use it.

This time you say you are very happy ..
Very happy. I'm working with, I'm in Tirana, I'm good with people, in society, colleagues, journalists ...

Photos with Leonardo Di Caprio, contributed to good to you? What were the strengths and negative?
I do not think we need to discuss this topic because it was huge. Leonardo is just a shock as I have singers here. I just have had the chance to meet, to know each other and it is very Simply because it is known Hollywood actor and anyone can drink coffee will do great and will photograph.

For you to be?
Maybe tomorrow will be another picture again I will be with Leonardo in Miami who drink coffee and become very large.

A good contributed to your popularity?
I can not say that contributed to good writing because there were good and bad, commentaries. I do not know what to say about it.

Being so close do you have ambitions to Hollywood?
Life is not known. I continue and work. I do not want to speak prematurely.

Where you feel better, in America, ...
In Tirana every time.

Why all this love for Tirana?
I do not know. At the moment I ment for the first time I fell in love with Tirana and I always said that if you live in Europe, the only city where I live is Tirana.

From the girl who was once loose to safely talk about privacy, now speaks not at all?
Private life for me is mom, brother and sister, who I love very much and are in America. I have many beautiful things, much bigger happening in my life that I think these are really important.

People in Bangladesh are still wondering about slope ...
No. Please do not ask me ..

When the man who is upset that you find solace?
It Jessica Barber, one of my friends better and close these days. Whenever I need to express something, to bump Jesse (laughs).

Yes Adelina Tahiri?
There we met recently. She is committed to her work. In Des have been very close. It is among my colleagues and friends, I can not say more about it.

The period is living now, is the happiest in your life?
Today is better than yesterday, tomorrow will be better than today. Each day has its beautiful. My taste every day even though I am working with.

Because now you are single, are you looking for love?
I do not talk at all for this part. I'm single but not looking for love, I am looking for professional achievement these days.

The most beautiful adventure that you do?
P.sh as 2 to arise at night to eat bread (laughs) ..

Or all of your life is already an adventure?
My life is adventure, because I have only three days to four hours of sleep. Anyway I want to say that this is my moment. ]]

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online